Auto - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Johan Spijker - WaarBenJij.nu Auto - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Johan Spijker - WaarBenJij.nu

Auto

Door: johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

04 December 2014 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Vandaag zijn we met de auto op pad geweest. Een hele belevenis!
We zouden eerst met een Nissan gaan. Maar omdat we vandaag naar het Kennedy spacecenter zouden gaan en het open was tot 17:00 uur, en we die auto pas om half 10 zouden krijgen. En het 4 uur rijden is, besloten pap en mam gewoon die auto wat eerder mee te krijgen. Die auto was alleen nog niet beschikbaar, wel een ford mustang! Dus besloten pap en mam, die auto te nemen. Heel leuk zo'n Amerikaanse auto, hij maakt ook zo leuk geluid met optrekken.

Maar zoals ik al zei zijn we naar Ksc geweest. Heel erg interessant. Een bustour gemaakt, langs de lanceerinstalatie, van alles over de spaceshuttle te weten gekomen, en over de Apollo missies waar deze zin van komt ' Houston we have een problem'
Kortom heel leuk!

Door die lange rit hebben we morgen een dagje vrij! Kan ik eindelijk eens zwemmen en lekker lezen!

• 04 December 2014 - 19:02

Jantina :

zo Johan leuk dat jullie het zo naar het zin hebben,
    Dus je vond het wel interessant op het speccentrum,
    Zijn jullie al bij de aliegators geweest,mooi auto hoor,is het mooi weer daar,en hoe vind je Miami druk he.wanneer gaan jullie op de boot.
    Veel plezier nog gr.