Shoppingmall - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Johan Spijker - WaarBenJij.nu Shoppingmall - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Johan Spijker - WaarBenJij.nu

Shoppingmall

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

03 December 2014 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Nadat wij gister ( maandag) in bed lagen was ik heel erg moe.
Sliep als een roosje! Toen ik wakker werd zag ik eindelijk ons plekje bij daglicht, heel erg mooi. Blauwe zee palmbomen kortom het complete plaatje. Nadat we ontbeten hadden, hadden we bedacht om een stukje te lopen. Pap vond het wat te ver op laatst, we hadden toen al 1 uur gelopen, toen hadden we bedacht om de bus te pakken. Nou dat was een belevenis, die chauffeur joeg de bus er stevig erdoor. Toch hadden we zowat 1 uur in de bus gezeten voordat we de Shoppingmall die we op ons. Lijstje hadden staan bereikt. Wat was dat ontzettend groot! Ze hadden er van alles, kleding luchtjes, sieraden. Uiteindelijk heb ik aardig wat gekocht vooreenleuk prijsje! Dat maakt toch de Nederlander in mijlos! Je kon ook eten in die mail, dus dat hebben we gedaan, ik lekker Thais, en pap en mam van een grill.
Nu zijn we lekker weer in het hotel. Morgen gaan we naar het John F Kennedy spacecenter. Leuk leuk! Mensen tot morgen!

• 03 December 2014 - 11:10

Eja :

Geweldig johan,geniet maar goed met elkaar, en dan geniet ik mee, groetjrs aan je ouders xx

• 03 December 2014 - 12:52

Greet De Graaf:

Ha Johan,sjonge wat een belevenis zal dat zijn.
    Geweldig,geniet er van,maar dat doe je al zo te horen,ben benieuwd naar de volgende verhalen

gr Greet